NIPo en KPN kijken mee in de huiskamer

Vorig artikel Volgend artikel
1124787575voordebuis

Vandaag start een opmerkelijk onderzoek naar het gedrag rondom tv-kijken van Nederlanders: Voor de Buis in Nederland. TNS NIPO en KPN nemen aan de vooravond van mogelijke veranderingen op het gebied van tv-kijken een kijkje in de Nederlandse huishoudens.

Het onderzoek richt zich op onderwerpen als: zijn er verschillende typen kijkers, welke rol heeft de tv in de Hollandse huiskamers, blijven we thuis voor onze favoriete tv-programma’s, wie beheert de afstandsbediening en wat vinden we eigenlijk van het zap-gedrag van onze medekijkers ?

Iedere tv-kijkende Nederlander vanaf 14 jaar kan vanaf vandaag aan het onderzoek deelnemen via www.voordebuis.nl. Het invullen van vragenlijst, die gedurende drie weken online is, duurt ongeveer 10 minuten. Ook start vandaag een tv- en internetcampagne om het onderzoek onder de aandacht te brengen en een zo groot mogelijk aantal respondenten te genereren.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies