Content sites scoren beter als search en online shoppen

Vorig artikel Volgend artikel
1121985107OPA

Afgaande op een onderzoek van de Online Publishers Association zou het gebruik van e-commerce sites en websearch de afgelopen maand zijn teruggelopen ten opzichte van een stijging van het bezoek aan content sites.

Internetgebruikers bezochten in juni, 17.5 procent van hun tijd online shops tegenover 18.4 procent in mei. Ook search liep terug van 4.7 naar 4.3 procent. Het rapport meldt verder dat het bezoek aan contentsites steeg van 36.0 naar 36.9 procent.

In totaal besteden ze 557 miljoen uur op sites als CNN.com, MapQuest, en Windows Media Player. Vorig jaar dezelfde periode was dit nog maar 500.8 miljoen uur.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies