newrulez start bureau voor jongeren research & marketing

Vorig artikel Volgend artikel
1117136408kidstop

Ilse dochter, newrulez start een bureau voor research & marketing dat zowel kwalitatief, kwantitatief als trendonderzoek biedt gericht op de jongerendoelgroep van 4 tot 25 jaar.

newrulez wil met marketingexpertise en de rijke database aan gegevens die het in huis heeft een commerciële vertaalslag maken naar het bedrijfsleven.

Met grote platforms voor kids en jongeren als Kaboem.nl en Cu2.nl in haar portfolio heeft newrulez een stevige positie in de jongerenmarkt verworven.

Hierdoor zit newrulez midden in de dynamiek van kids, tweens, teens en young adults en leert, communiceert en interacteert continu met de jongeren in hun eigen omgeving, zowel online als offline .

Opdrachtgevers van marktonderzoek worden intensief bij het onderzoekstraject betrokken zodat ze naast inzichten ook een gevoel over deze lastig te bereiken en grillige doelgroep ontwikkelen. Algemeen directeur Toon Branbergen: “Het goed begrijpen van jongeren is essentieel in dit snel veranderende media en marketing landschap. Daarom maakt newrulez gebruik van de synergie van research & marketing en werken wij samen met een netwerk van ervaren en creatieve marketing consultants. newrulez research & marketing wil ruimte creëren voor goede gesprekken en het delen van kennis en ervaringen om elkaar te blijven inspireren en samen mooie resultaten te behalen.”

newrulez research & marketing ziet ruimte in de huidige onderzoeksmarkt. “Er is een afstand tussen marktonderzoek en jongeren omdat tot nu toe vrijwel alleen contact werd gelegd via traditionele methoden en kunstmatig gecreëerde onderzoekssettings,”zegt Niki Smit, youth consultant. “Door nauwer aan te sluiten bij de leefwereld van de doelgroep zelf wil newrulez research & marketing deze afstand verkleinen. Jongeren worden altijd in hun eigen omgeving benaderd, zowel on- als offline.”

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies