Apple hipper dan Google

Vorig artikel Volgend artikel
1107168102google apple

We stelden hier al eerder de vraag of google haar hippe factor niet aan het verleizen is? Een teken aan de wand is dat gister bekend weerd gemaakt uit een enquête onder bijna 2.000 lezers van het vaktijdschrift op internet voor de reclame- en merkenbranche in 75 landen werd Apple gekozen tot het merk met de grootste wereldwijde invloed. Daarmee stootte de Amerikaanse computerfabrikant zoekmachine Google van de troon, die sinds 2002 op nummer 1 had gestaan. Miljoenen mensen hebben in 2004 een iPod gekocht, de mobiele digitale muziekspeler van Apple. De populairste merken naar continent zijn:

GLOBAL 1. Apple 2. Google 3. Ikea 4. Starbucks 5. Al Jazeera

CENTRAL & LATIN AMERICA 1. Cemex 2. Corona 3. Bacardi 4. Bimbo 5. Vina Concha y Toro

ASIA-PACIFIC 1. Sony 2. Samsung 3. LG 4. Toyota 5. Lonely Planet

EUROPE & AFRICA 1. Ikea 2. Virgin 3. H&M 4. Nokia 5. Al Jazeera

NORTH AMERICA 1. Apple 2. Google 3. Target 4. Starbucks 5. Pixar

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies