Web Analytics guru Eric Peterson kiest Satama als Europees partner

Vorig artikel Volgend artikel
1190970374ill_logoWADSatama

Web Analytics Demystified, het bedrijf van Web Analytics guru Erik T.Peterson en Satama Interactive gaan op de Europese en Scandinavische markt intensief samenwerken. De overeenkomst maakt Satama tot één van de twee strategische partners in Europa en de enige partner op de Scandinavische markt.

De samenwerking biedt een verdere onderbouwing van de resultaatgerichte strategie van Satama Interactive.

Samenwerking Satama Interactive en Web Analytics guru Peterson

"Als een grootheid als Eric zijn handtekening zet, weet je dat je iets goeds doet" zegt Mikko Isoniemi, Business Unit Director en Senior Consultant van Satama Analytics Finland "Dit partnership versterkt onze positie op het gebied van online communicatie & performance marketing".

"Een directeur of bestuurder is niet geïnteresseerd in pageviews of clicks, wel in harde omzetcijfers en kostenbesparingen. Web Analytics biedt een waardevolle onderbouwing voor je marketingstrategie, campagnes en CRM. Maar dan moet je het wel strategisch inzetten. Integreer de beschikbare data in het bredere, strategische beslissingsproces. Samen met Satama kunnen we bedrijven helpen die omslag te maken." stelt Eric Peterson tijdens de presentatie.

Samenwerking Satama - Web Analytics Demystified biedt bedrijven concurrentievoordeel

In Nederland is Satama onder meer verantwoordelijk voor baanbrekende webapplicaties als de Postbank Samenwoonscan, Mijnpostbankpas, de redesign van de Vodafone site en de KLM Mobile Site.

Nicole Niemann, Directeur Satama Media & Analytics: "Voor de business unit Media & Analytics in Nederland is samenwerking met deze autoriteit op het gebied van Web Analytics van grote betekenis. Web Analytics is 'serious business'. Ter illustratie: de Postbank heeft als een van de weinige organisaties in Nederland een speciaal Web Analytics team van ongeveer 11 personen. Het gaat niet alleen om het verzamelen van de juiste gegevens, maar vooral om hoe je de data analyseert, interpreteert en vertaalt naar concrete acties om de website of online campagne te optimaliseren. De strategische inzet van Web Analytics geeft een duidelijk én meetbaar concurrentievoordeel".

Paul van Heel

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies