Nieuws11.01.2017

De DC Daily van 11 januari 2017


In de DC Daily vind je nieuwe, leuke, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, woensdag 11 januari 2017.

Morgen weer sneeuw

Volgens weeronline kleurt Nederland morgen weer wit. In eerste instantie zal het morgen in de loop van de middag gaan regenen, in de avond zal deze neerslag overgaan in sneeuw. In de nacht van donderdag op vrijdag zal het dus op grote schaal gaan sneeuwen.

Eerste editie Digital Wednesday

Op 25 januari vindt er in de Lichttoren in Eindhoven de allereerste Digital Wednesday plaats: een nieuw, niet-commercieel maandelijks evenement voor digital (marketing) professionals in en rondom de regio Brainport. Tijdens de eerste editie komen er thema’s aan bod rondom digitale trends en innovaties in 2017:

  • Erwin van der Zande: over tech innovaties in de toekomst
  • Sander Duivestein: met de digital trends die we in 2017 kunnen verwachten
  • Rob Adams: over het integreren van trends en innovatie in een business omgeving

Uiteraard is het event ook een plek voor online professionals om ideeën uit te wisselen en te netwerken. Iedere laatste woensdag van de maand zal het op vrijwillige basis georganiseerd worden door (tech) bedrijven uit de regio.

Digital Wednesday
Digital Wednesday

Amerikanen: Trump stop met Twitter

Een meerderheid van alle Amerikanen denkt dat het tijd is voor Donald Trump om uit te loggen van zijn persoonlijke Twitter account en nooit meer iets de wereld in te sturen. Zijn account, @realDonaldTrump, heeft 19 miljoen volgers en er zijn meer dan 34.000 tweets geplaatst.

Kim Holland kan weer excuses maken

Nog geen week geleden kwam Kim Holland in het nieuws nadat bekend was geworden dat er een pornofilm met Ivy Passion was opgenomen in pretpark Walibi. Vandaag is het weer bingo. Deze keer is er een ‘natuurfilm’ opgenomen in een kerk in Tilburg.

Chantal Janzen start met eigen mediamerk

Vanaf maart dit jaar heeft Chantal Janzen haar eigen mediamerk, genaamd &C. Ze start met een maandelijks magazine, een online-platform, een mobile app en een eigen shop. En eind dit jaar volgen er ook eigen televisieprogramma’s.

Zelf zegt ze erover: “Ik wil met &C vooral amuseren, maar ook ontroeren, beschouwen en inspireren. Naast bekende en reeds gevestigde namen wil ik ook ruimte maken voor nieuw talent.

Met &C zal ze zich richten op mode, beauty, eten, reizen, lifestyle, wonen en human interest.