De DC Daily van 1 september 2016

De DC Daily van 1 september 2016

Vorig artikel Volgend artikel

In de DC Daily vind je leuke, nieuwe, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, donderdag 1 september 2016.

Riven: een korte horrorfilm van Nederlandse bodem

Ken je dat gevoel dat je in de spiegel kijkt, maar er iets anders lijkt terug te kijken?

In 'Riven' ontdekt een jonge barmeid een verloren stoffige spiegel op de zolder van een oud café. Als ze echter de stoflaag weg veegt krijgt ze meer te zien dan enkel haar reflectie... Klik hier om Riven te bekijken.

riven

Nieuwe noise-cancelling hoofdtelefoons van Sony

Sony introduceert een nieuwe generatie noise-cancelling headphones. Deze premium hoofdtelefoon is een toevoeging aan de reeds bestaande noise-cancelling headphones van Sony. Lees hier meer over de nieuwe hoofdtelefoons!

sony-1

Vandaag: 57 nieuwe titels op Netflix

Hoera! Vandaag verschijnen er maar liefst 57 nieuwe titels op Netflix. Zo is Modern Family 6 toegevoegd aan het assortiment, maar ook Sleepy Hollow seizoen 2, de films Nova Zembla, Whiplash (aanrader!) en Publieke Werken. Op Netflix is te zien wat er allemaal nieuw is verschenen.

netflix-uur-per-dag

Bestuur BB-8 als een Jedi

Met je arm zwaaien en zo een robot besturen? Dat kan. Speelgoedmaker Sphero heeft een wearable die bij hun BB-8 robotje past en TechCrunch mocht die al even testen op de IFA. Het resultaat? Force-like powers!

bb8 wearable
Met de app en de wearable kun je met je hand zwaaien en BB-8 laten bewegen.

Remake Where is the Love van Black Eyed Peas met wereldsterren

De Black Eyed Peas hebben een remake van hun hitsingle ‘Where Is The Love’ (2001) uitgebracht. In de videoclip zijn wereldsterren als Jessie J, Jamie Foxx en Kendall Jenner te zien. Check hieronder alvast een promo!

Bristol maakt comeback met 60 nieuwe winkels

Bristol gaat de komende vier jaar 60 nieuwe winkels openen in Nederland, plus nog eens 40 in België en Luxemburg. De keten profiteert van de faillissementen in de branche en kan dus uitbreiden. Alle bestaande winkels krijgen een facelift en er komt een nieuw, verfrissend logo.

bristol-1
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies