De Social Effort campagne van AXE

De Social Effort campagne van AXE

Vorig artikel Volgend artikel

AXE jaren wil al jaren via de vele campagnes ons doen laten geloven dat dit 'de deo' is waar vrouwen direct op afkomen. In alle commercials van AXE zien we vaak een nietsvermoedende man terug die door middel van een AXE product de meest exotische vrouwen op zich af ziet vliegen. Try before you die zou je als man haast zeggen. In 2012 kwam AXE grootschalig in het nieuws door de AXE Anarchy actie waarbij mensen spontaan begonnen te zoenen op straat. Uiteindelijk is de geur teruggetrokken.

De Social Effort campagne van AXE

Inmiddels heeft AXE een nieuwe campagne bedacht waarbij je het 'social effort' van je vrienden op social media kan checken. De meter geeft weer of een persoon teveel zijn best doet of dat hij/zij 'in the clear' zit. In onderstaande video is een uitleg over de campagne gegeven.

Zelf je social effect checken?
Via deze link kun je je eigen social effort checken. Zit je 'in the clear' of doe je juist te hard je best?

En eigenlijk doen ze nog een ding heel erg goed bij AXE, ze zijn orgineel genoeg om veel exposure via blogs en sociale media te krijgen, ook bij ons. Axe stuur maar een overdoos op, weten we gelijk of ze het ook allemaal bij houden. Hoe 'clear' kun je zijn ...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies