Save the date: DDMA Email Summit 2014

Save the date: DDMA Email Summit 2014

Vorig artikel Volgend artikel

Op woensdag 11 juni 2014 vind in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam de vierde editie van de DDMA EMAIL SUMMIT plaats. Deze editie levert in één dag nieuwe inzichten op het gebied van responsive design, customer lifecycles, deliverability, mobile optimalisatie en uiteraard open- en clicktrough rates.

Een van de twee internationale keynote sprekers is Dela Quist, E-mail Marketing Leader en CEO Alchemy Worx. Hij kondigt in zijn presentatie de next step in e-mail marketing aan: E-mail Marketing 3.0. Waar 1.0 ging over schieten met hagel, en 2.0 (waar we nu staan) gaat om behavioral targeting, segmentatie en het verwerken van big data zal 3.0 gaan over proactiviteit; het creeeren van vraag bij de doelgroep en deze weet te vangen op het moment dat ze het meest 'in market' zijn. Daarnaast zal Ewa Badaruk, Global eCRM Marketing Manager adidas Group in haar presentatie verklappen hoe Adidas de interactie en conversie tot ongekende hoogte heeft gebracht door middel van responsive design.

De rest van de dag is gevuld met presentaties van onder andere Bol.com, KLM en Ikea, interactieve workshops. Net als vorig jaar zullen de avond voor de summit tijdens de @ward Night de vakprijzen voor de beste e-mailcampagne en de e-mail m|v 2014 worden uitgereikt. Op de summit zelf zal de winnaar van de beste e-mailcampagne zijn of haar case bespreken. Er wordt voor een heerlijk diner gezorgd en we sluiten de summit traditioneel met een borrel.

De DDMA Email Summit 2014 wordt een prachtig evenement. Elke online marketeer die de kracht van e-mail onderkent, of nog moet ontdekken, wordt aangeraden woensdag 11 juni 2014 vrij te maken in de agenda en naar Amsterdam te komen.

Schrijf je nu in 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies