Coca-Cola: Nederlandse jongeren optimistischer over 2014

Vorig artikel Volgend artikel
Coca-Cola: Nederlandse jongeren optimistischer over 2014

2014 wordt een goed jaar als het aan de Nederlandse jongeren ligt. 70% kijkt uit naar 2014 en is optimistisch over wat het nieuwe jaar zal brengen. Een opvallend positieve instelling, aangezien slechts 16% terugkijkt op 2013 als een goed jaar voor Nederland in het algemeen.

"De Nederlandse jongeren laten hun toekomstbeeld hier dus niet door beïnvloeden; maar liefst driekwart ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet. 72% zegt het geluk dan ook vooral te zoeken in ‘kleine’ dingen, zoals tijd doorbrengen met vrienden en familie." Zo blijkt uit onderzoek van Coca-Cola.

De positieve instelling van Nederlandse jongeren is de inspiratiebron van de nieuwe ‘Reasons to Believe’ campagne van Coca-Cola. 

De campagne wil ons helpen herinneren dat tegenover alle negatieve omstandigheden waar we in het leven mee te maken hebben, er talloze positieve 'Reasons to Believe' zijn.

Op dit moment is er een speciale uiting van de campagne door heel Nederland te zien zijn waarmee Coca-Cola wil benadrukken dat het nieuwe jaar vele nieuwe kansen biedt. Kortom alle reden om het jaar positief in te luiden; cheers!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies