Toestelmakers en Telco’s redden de CeBIT

Vorig artikel Volgend artikel
1174279708CeBITVisionLogo

Nog wel. . . want het waren er dit jaar weer minder dan vorig jaar. Gelukkig voor de CeBIT doen de Duitse Telco’s en MVNO’s het nog altijd goed als publiekstrekkers. Daarmee haalt men in Hannover wel steeds meer consumenten naar binnen en is de beurs nu geworden tot een mix van B2B en B2C.

Toch denk ik dat de organisatie van de CeBIT heel snel een keuze moet gaan maken: Terug naar de 100% B2B formule of definitief kiezen voor B2C. De mix die men nu heeft laten ontstaan kan desastreuze gevolgen hebben. Dit jaar is de beurs al een dag ingekort, van acht naar zeven dagen, en volgend jaar gaat er nog een dag vanaf, zo is nu al bekend (4 t/m 9 maart 2008).

Het bewijs voor het feit dat de huidige mix niet werkt blijkt wel uit de constatering dat een aantal grote exposanten met kleinere stands of helemaal niet meer vertegenwoordigd zijn. Lees verder op MobileCowboys

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies