MMS niet goed gepositioneerd

Vorig artikel Volgend artikel
1098097579MMS

De meest gebruikte vorm van mobiele communicatie blijft naast het "gewoon bellen" ongetwijfeld SMS. Om hun gemiddelde omzet per gebruiker te verhogen doen de mobiele operatoren alle moeite van de wereld om de multimediale variant ervan, MMS, te promoten. Voor de overgang van SMS naar MMS moeten de operatoren MMS niet alleen positioneren als het logische vervolg van SMS . Volgens een kersvers rapport van Frost & Sullivan moeten de operatoren focussen op een “superieure eindgebruikerservaring en de nieuwe features die worden geboden door MMS extra in de kijker plaatsen”. “De doelgroep moet duidelijk gemaakt worden dat MMS in de eerste plaats een plezierige en persoonlijke content applicatie is die een rijk visueel aspect toevoegt aan de diensten die nu al worden aangeboden via SMS, aldus het rapport.

http://www.frost.com/prod/servlet/press-release.pag?docid=24854756

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies