Simyo: derde mobiele merk KPN

Vorig artikel Volgend artikel
1127765526simyo

KPN heeft gisteren zijn derde mobiele merk in Nederland gelanceerd onder de naam Simyo. Het merk moet in Nederland volgens KPN gaan staan voor een 'no-nonsense' concept voor mensen die mobiel willen bellen en sms'en tegen lage tarieven en dat zonder betaalde extra's.

Simyo biedt één enkel tarief voor mobiel bellen in Nederland: 18 cent per minuut, ongeacht of men naar een vaste of mobiele aansluiting belt en ongeacht het tijdstip of de dag van de week. Naast het nieuwe KPN merk zijn er jongerenmerk Hi en binnenkort prijsvechter Telfort.

Even Googlen leert dat het merk al in Duitsland en Belgie actief is met vergelijkbare services.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies