Mannen downloaden meer videocontent op mobieltje dan vrouwen

Vorig artikel Volgend artikel
11171924413660

Van de 180 miljoen Amerikaanse mobiele telefoons is ongeveer 1 miljoen geschikt om videocontent op te downloaden. Uit onderzoek van McMetrics onder 35.000 consumenten met een mobiel abonnement blijkt dat 68,5% van de consumenten die video downloaden man is.

De drie grootste aanbieders van mobiele telefonie gebruiken eigen strategieen om hun entertainment downloads aan de man te brengen. De nummer 2 , Verizon, met 445,5 miljoen abonnees, biedt klanten dagelijks ge-update video clips, film previews, afleveringen van tv-programma`s, muziek video`s en sportnieuws.

Er zit geen reclame bij. De nummer 1, Cingular Wireless, met 50,4 miljoen abonnees, en de nummer 3, Sprint, met 26 miljoen abonnees, bieden programma`s via Idetic`s MobiTV en andere content. In de loop van 2005 krijgt de markt voor video content op mobieltjes een nieuwe boost wanneer Nokia start met de verkoop van tv-telefoons.

Bron : (Advertising Age)

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies