PostNL neemt aandeel in Scoupy

Vorig artikel Volgend artikel
PostNL neemt aandeel in Scoupy

PostNL heeft, via dochteronderneming Netwerk VSP, een minderheidsaandeel genomen in Scoupy. De gratis Scoupy app biedt consumenten via hun smartphone toegang tot kortingcoupons van winkels, horeca en vrijetijdsbesteding in hun directe omgeving. Scoupy is marktleider in de snel groeiende markt van mobile couponing in Nederland.

Mobile couponing groeit snel. In Nederland is het aantal smartphones gestegen tot 9 miljoen stuks en de verwachting is dat aantal de komende jaren sterk blijft groeien. In Engeland en Amerika heeft de markt van mobile couponing in de laatste twee jaar een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. Mobile couponing werkt via een app op een smartphone, waarmee de consument, op basis van zijn actuele locatie of een geselecteerde stad, gratis vele unieke en actuele kortingscoupons kan bekijken en gebruiken. Het aanbod in de app is een mix van lokale winkels, horeca, landelijke retailketens en vrijetijdsbestedingen. Om een korting te kunnen gebruiken moet de digitale kortingsbon lokaal, dus in de deelnemende locatie, geactiveerd en getoond worden. Scoupy biedt daarmee een altijd actueel, digitaal "kortingsbonnenboekje".

"De samenwerking met Post NL en Netwerk VSP is voor Scoupy een belangrijke stap om meer landelijke retailketens aan te sluiten, om zo het succes onder gebruikers en aanbieders verder uit te bouwen." Aldus Valentijn Bras, directeur Scoupy.

"Door deze samenwerking met Scoupy kunnen we onze klanten, naast de vertrouwde folder, nu ook andere mogelijkheden bieden om consumenten in beweging te brengen. Scoupy is een inspirerend en ondernemend bedrijf, we zijn blij dat zij ons als strategische partner hebben gekozen om verder te groeien." Zo voegt Yme Pasma, directeur Netwerk VSP, toe.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies