Roamler wint alsnog Accenture publieksprijs (en vraagt jouw hulp)

Vorig artikel Volgend artikel
Roamler wint alsnog Accenture publieksprijs (en vraagt jouw hulp)

Afgelopen maandag heeft Roamler de Accenture innovation awards publieksprijs alsnog mogen ontvangen na een hertelling van de stemmen. Deze opmerkelijke gebeurtenis laat volgens mede-oprichter Wiggert de sterkte van het Accenture team en merk zien.

Wiggert; "wat ongelofelijk dapper van Accenture dat ze dit achteraf nog durven recht te zetten...[].. voor Accenture bestaat ook de kans dat de correctie negatieve aandacht krijgt. Als Accenture in hun business ook zulke dappere keuzes durft te maken dan zegt dat heel veel over Accenture".

De Amsterdamse startup die met hun "location based crowdsource app" hard aan weg timmeren in Nederland en ondertussen ook Engeland kunnen de 50.000 euro METRO mediawaarde goed gebruiken maar vragen nu aan jou wat de beste manier is om dit in te zetten.

Via een actie op het Involver platform hoopt Roamler genoeg input te verzamelen om de daadwerkelijke campagne inzet op korte termijn te kunnen realiseren.

"De prijs die we gewonnen hebben, is maar liefst 50.000 euro aan mediawaarde bij ochtendkrant Metro. Wat zou jij doen als je het mocht zeggen? We zijn erg benieuwd!

We hebben daarom een online brainstorm gestart waarin we je feedback zeer waarderen. Klik hier om de involver te starten! Is de brainstormtool te ingewikkeld? Je commentaar in de comments is ook altijd welkom!"

De Roamlers waren zo blij met de prijs dat ze een plons in het Amsterdamse water namen ;-)

Roamler_plons

Mark de Kock

Een Digital Marketeer, ondernemer met een passie voor alles dat (gemotoriseerd) snel gaat.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies