T-Mobile lanceert 'Life is for sharing'

Vorig artikel Volgend artikel
T-Mobile lanceert 'Life is for sharing'

Vandaag lanceert T-Mobile in Nederland een nieuwe campagne, waarmee ze de nieuwe slogan 'Life is for sharing' introduceren.

In de nieuwe campagne draait het allemaal om het belang van contact met anderen en het onderhouden van relaties. De centrale gedachte is dat T-Mobile mensen in staat stelt om - ongeacht de tijd en plaats - grote en kleine momenten in het leven met familie, vrienden en collega’s te kunnen delen.

Bart Weijermars, Marketing Directeur bij T-Mobile Nederland: "Life is for sharing is meer dan een nieuwe reclamekreet. Voor ons is het een belofte aan onze klanten, die op alle fronten in de organisatie doorwerkt. T-Mobile wil een het bedrijf zijn waarin de relaties met klanten, zakelijke partners en tussen medewerkers onderling centraal staan. Dat geeft richting aan de manier waarop wij met onze klanten willen omgaan en het zegt iets over producten en diensten die we voor hen ontwikkelen. Bij alles gaan we uit van de behoefte van de klant. Neem bijvoorbeeld web’n’walk, ons mobiele internet. Iedereen gebruikt internet op een andere wijze, maar feitelijk willen we allemaal up-to-date blijven. Daarom hebben we een heel uitgebreid portfolio. Voor ieder wat wils.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies