Commercieel instore TV-kanaal voor modebranche

Vorig artikel Volgend artikel
1102775165mode

Het Europese platform voor de modebranche introduceert als eerste een Instore communicatie kanaal voor modebedrijven. Instore communicatie is een steeds belangrijker instrument om in de winkel de consument te motiveren om tot aanschaf over te gaan. Dankzij groeiende technologische mogelijkheden is een eigen uniek TV-kanaal op de winkelvloer nu voor iedere winkel bereikbaar. FashionUnited TV wordt eerst in Nederland gelanceerd, medio 2005 zal de dienst ook in andere landen worden aangeboden .

Deze maand zullen de eerste winkels worden aangesloten op het TV-kanaal, waarbij de winkel zelf kan aangeven welke merken moeten worden getoond. Ook kan de detaillist materiaal aanleveren dat in de programmering kan worden opgenomen. Door een persoonlijke invulling van de programmering ontstaat voor iedere winkel een unieke uitzending die continue automatisch wisselt.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies