Klanten helpen vodafone.nl te verbeteren

1197982459vodafone2

Via MC: Vanaf 2008 gaan klanten van Vodafone de gebruiksvriendelijkheid van het consumenten en zakelijk gedeelte van de site onder de loep nemen. Daarvoor gaan ze samenwerken met het testlab van 2C Usability. Vodafone wil de huidige plaats 5 en 7 in de Multiscope en Alexa top 10 verruilen voor een absolute koplopers positie in 2008.

Met een vast panel van consumenten en zakelijke gebruikers gaan ze klanten direct betrekken bij het ontwikkelen en verder verbeteren van online services en applicaties. Met applicaties zoals de iGoogle Widget (om makkelijk beltegoed op te waarderen) is de gebruiksvriendelijkheid van de Vodafone website het afgelopen jaar al sterk verbeterd. Ook de uitgebreide online shop, de online factuur en de chatfunctie via My Vodafone waardoor klanten rechtstreeks kunnen chatten met Vodafone-adviseurs, dragen hier aan bij.

Harry Odenhoven, Directeur Online Services Vodafone: “We hebben een sterke ambitie om de online experience van Vodafone klanten naar het hoogste niveau te tillen. Door onze klanten te laten testen kunnen we garanderen dat onze online diensten nog beter zijn afgestemd op hun behoeftes en het gebruik van de mobiele telefoon, de PC en de combinatie van deze twee. De samenwerking met 2C Usability is een volgende stap in deze ontwikkeling.

990c78dc838ebaa903d28fa034e74ea8bd4869f1_360080_90_90_1Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Mobilecowboys & Stylecowboys. Voor alle vragen (van adverteren tot content) omtrent Dutchcowboys, een van de andere blogs kan je mailen naar Jeroen@Dutchcowboys.nl of neem contact op via Twitter / LinkedIn.

Reacties (34)

  • ik krijg aldoor een 4060 of 4050 nummer op mijn mobiel daar word ik zat van wad het kost ook nog veel geld daar zit ik niet op te wachten.
    wat kan ik er aan doen?

    Zo 13 jan 2008, 13:34 [reply]

    • john

    toets vodafone.nl
    maar vindt dan nergens MIJ VODAFONE
    dus ook geen rekening online.
    hoe zit dat nu krijg dit nooit door ,
    al 2 jaar

    Do 13 mrt 2008, 12:46 [reply]

    • jac

    we kregen vannacht om 1.38 een sms
    bericht van vodafone.
    is het de bedoeling dat we ons een hartverzakking schrikken ?
    je bent wel uit je slaap gerammeld
    en daar word je NIET vrolijk van
    integendeel.je nachtrust is naar de klote en daar baal ik van.

    Wo 26 mrt 2008, 02:37 [reply]

    • jan scholtes

    Waarom moet ik nu mijn rekening ophalen bij My vodafone.nl en zij rommelen en hebben storing , zodat ik het niet op kan halen. Ik hoop dat zij het weer snel gewoon per post opsturen.Zij behoren toch mij srvice te geven????

    Ma 19 mei 2008, 15:10 [reply]

    • ans

    Gisteren kreeg ik een bericht dat ik een kaartje kan winnen naar de Grand Prix van België en of ik het spelletje "inparkeren" daarvoor wilde spelen.
    Ik ben 60 jaar oud en voel in deze maatschappij niet meer van belang.
    Het begint er steeds meer op te lijken dat het enige wat meeteld zijn de mannen tussen de 18 en 40 jaar.
    Die door hun hobby's auto's en sex voor alles te vangen zijn.

    Do 24 jul 2008, 10:36 [reply]

    • m.a.j.felix

    ik krijg steeds een spelbericht van een of andere computer , die ik waarschijnlijk zelf een keer per ongeluk heb ingevuld .
    het is afzender 2200 .
    hoe kom ik hier vanaf ?
    is dit nr te blokkeren ofzo ?

    Za 23 aug 2008, 21:01 [reply]

  • Mijn mobieltje met Vodafone abo laat me niet meer bellen of gebeld worden. Idem dito met SMS. Ik heb gewoon altijd betaald. Niets vernomen per post of email. Vodafone heeft weliswaar een contact formulier om een bericht te mailen, maar dan moet je wel een SMS code intoetsen. En dat gaat niet als je geen SMSjes kan ontvangen. Vodafone kan wat mij betreft de pot op met hun onbenaderbaarheid. Hun principe is :"doet uw gsm-etje het niet? Bel dan ermee naar de KlantenService!" Ja en zo ken ik er nog een paar.

    Di 26 aug 2008, 19:45 [reply]

    • Pieter S

    kben geen klant van vodafone en k ben t nooit v plan te worden, mits ze echt zullen veranderen en de fout bij mn maat herstellen. n maat v mij heeft draadloze intrernet bij vodafone, 5 maanden ging t goed, totdat ie ineens ipv 30euri ineens over d 600euri's moest betalen, terwijl ie heel weinig achter de pc zit!!! BELACHELIJK!!! en zelf fout zijn ze nooit! deze zaak blijft on-opgelost, daarom vind k dit geen goede profider! mensen, heel veel sterkte ermee!!!

    Wo 27 aug 2008, 17:01 [reply]

  • Pieter S., dit is toch wel een van de vreemdste dingen die ik over Vodazooi heb gehoord. kZou er maar een advocaat achter zetten, want zoiets kan echt niet.

    Maar goed, inmiddels doet m'n GSMetje het weer. Zal wel een van de vele storingen geweest zijn. Wat een klerezooi. Stel je voor je krijgt een hartaanval en je GSM provider heeft storing. Klaar ben je. Die Vodazooi heeft geen enkel verantwoordelijkheids besef.

    Last but not least: Nou ik heb me de klere gesurfd om achter het email adres van Vodazooi Klantenafbek te vinden, en dat is dan uiteindelijk "Klantendienst@vodafone.nl" geworden. Rara, email sturen gaat niet want .... hun email disk space is over quota ! Na jaaah, die kikken niet eens naar de klachten emails box !

    Vodazooi negeert klachten emails ! Vodazooi verbergt zich voor de betalende Consument. Vodazooi stopt elk probleem in de doofpot. Vodazooi is de Bush onder de GSM providers!

    Wo 27 aug 2008, 17:52 [reply]

    • gradus

    wij zijn al jaren bij vodafone zelfs van dag weer een nieuwe tel gehaald we hebben alleen geen abm dat willen we nietmaar het bevalt ons prima een fam uit arnhem

    Wo 3 sep 2008, 20:20 [reply]

    • Pieter

    Ik vind Vodafone over het algemeen een zeer goede provider. Ik kan altijd bellen en ook mijn mobiel internet is altijd werkend. mailto:http://www.prepaid-mobiele-telefoon.nl/gaverder.html

    Wo 17 sep 2008, 13:48 [reply]

    • Hilde

    Ik snap al dat gemopper van jullie ook niet. Met vodafone heb ik vaak ontvangst waar zelfs KPN het laat afweten. Ik ben juist uitermate tevreden.

    Za 4 okt 2008, 20:49 [reply]

    • C.Heegstra

    Ik heb per ongeluk voor opwaarderen 3 x een verkeerde code ingetoetst.Nu kan ik mijn mobiel niet meer opwaarderen want het menuwerkt niet. Wat kan ik doen om mijn mobiel te deblokkeren.

    Za 1 nov 2008, 16:22 [reply]

    • l.moens-inden

    Ik vind dit echt geen service, mijn 06 nr: wat ik nieuw heb gekregen heeft een ander in gebruik.Heb naar vodafone gebeld, kunnen ze niks aan dien, moet ik zelf maar oplossen, en naar de gele gids bellen omdat te veranderen.Ik vind dat vodafone dat hoort te doen.

    Do 5 feb 2009, 19:46 [reply]

    • Anneke Korf

    Heel vervelend dat ik de actuele gegevens van mijn beltegoed niet krijg.
    Zelfs als er geen storing is is er een achterstand van 4 uur. Dit hoort niet te kunnen

    Wo 11 feb 2009, 14:08 [reply]

    • Anneke Korf

    Heel vervelend dat ik de actuele gegevens van mijn beltegoed niet krijg.
    Zelfs als er geen storing is is er een achterstand van 4 uur. Dit hoort niet te kunnen

    Wo 11 feb 2009, 14:08 [reply]

    • angelienne kustermans

    ik ben angelienne kustermans
    mijn abenoment loopt nog drie
    jaar.
    toen toen ik de klanten serves belde (drie keer.
    twee keer met de zelfde damen mijn nummer dat ik geblokeerd had omdat mijn toestelop een misterieuze manier was verdwenen en later nog een manelijke medewerker die ook beweerde dat ik op mijn mobiele numer geen klant was bij voda foon toen ik vroeg of ze dit wilde be vestiggen met een brief met geldigge hand tekening zeggen alle twee de mede werkers dat dit niet ging gebeuren vroeg de manlijke medewerker om mijn bank rekening nummer toen ik vertelde dat ik deze niet wist van wegen mijn psichies probleem de medewrker zei dat hij het gesprek ging beindiggen.
    kreeg ik een paniek aan val en moest daardoor exstra medisijnen in nemen om een sueside poging te voorkomen gelukkig koos ik voor de goede oplosing dit had echter heel anders kunnen aflopen
    angelienne kustermans
    burge meester kievits laan 17
    4882bm zundert
    laten we samen een viust maken tegen vodafoon telfoon 0765975817
    mail angelienne59@gmail.com
    of scrijf of bel samenserk

    Do 12 mrt 2009, 18:04 [reply]

  • Vodafone-_-
    Vodafone service v_v

    Wo 18 mrt 2009, 17:22 [reply]

    • Tenholter C,A.J.F.

    Ik zou graag mijn factuur ontvangen.
    Ondanks diverse pogingen is me dit tot op heden niet gelukt.
    Wat is de oplossing ?

    Wo 18 mrt 2009, 22:53 [reply]

    • ca.van.klaveren

    tot op heden krijg ik mijn rekening niet niet te zien,wat ik ook probeer.

    Di 23 jun 2009, 21:48 [reply]

    • louis

    wat moet k nu?vandaag haal ik een vodafone simmetje van 5euro dan staat er 5euro op. dan staat dat je er via internet nog eens 5euro erbij kan krijgen..... voorheen ging dit ook goed maar nu koop ik er 1 staat er tot mijn verbazing maar 83cent op???
    hoe en wat kan ik nu doen ik heb wel een bonnetje maar men zegt dat ik er wel naar kan fluiten.voor mij is 5euro veel geld.ik ga ook alles doen om dit goed te krijgen.maar kan alle advies gebruiken.want valt het te bewijzen voor mij dat ik gelijk heb?niet dat men denkt dat ik zo voor 5euro iemand zou oplichten!maar doe dit bij een paarhonderd en je bent rijk!! ik hoop op advies. grtjs Louis,
    xela29@gmail.com

    Do 20 aug 2009, 16:22 [reply]

    • Freek

    Voor degene die een e-mail adres zoeken van Vodafone:
    vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com

    Dit zou de goede moeten zijn.
    Veel succes voor diegene die wat te klagen heeft over Vodafone.

    Ma 31 aug 2009, 08:47 [reply]

    • George Philip

    Vodafoon loop ZWAAR achter bij de overigens veel betere concurrenten. Vodafoon heeft geen fatsoenlijke online administratie voor de klanten. Hun website is puur bedoeld om te verkopen, maar niet om de eenmaal verworven klanten te kunnen informeren wat er nou precies met hun geld gebeurt. Vodafoon heeft z'n beste tijd gehad. Als ik niet met een bedrijfsleider kan praten of de facturen in kan zien of zelf beslissen welke diensten ik afneem, dan ga ik niet in zee met het desbetreffend bedrijf. En nu? Hah! Ik zit bij Tele2.

    Ma 31 aug 2009, 10:50 [reply]

    • Mr. W.M.A.P. Van Kessel Van Herten

    Strikt juridisch genomen is Vodafone in de fout. Vodafone kan zelfs fraude en misleiding ten laste worden gelegd. Ik kan het weten want ik ben jurist. Uiteraard maak ik geen gebruik van de diensten van Vodafone.

    Ma 31 aug 2009, 11:03 [reply]

    • marga vermeulen.

    Hallo bij u op voor 10euro op gewaardeerd maar er komt niks bij geschreven bijhet bel tegoed.Bij mij is het wel van de rekening afgeschreven,hoe komt dat?

    Do 3 sep 2009, 16:55 [reply]

    • Simon Schippers

    Klant vriendelijkheid van Vodafone is ver te zoeken.Ik had een half jaar gelden met een medewerker van Vodafone (dit dacht ik ten minste) een abonnement afgesproken van €2,95 per maand waar ik ook nog vele bel minuten op kreeg.Bij het overhandigen door de bode bleek dat ik oon nog €9,95 kosten moest afdragen.Na overleg met de bode besloot ik dit contract niet te tekenen.
    De volgende dag hield mijn telefoon op naar de Vodafone winkel gegaan welke het probleem oploste. Maar een aantal maanden geleden kreeg ik steeds een sms dat ik mij rekening kon bekijken Ik heb diverse mails gestuurd maar stees wees men mij door naar een ander bedrijf .Steeds gaf ik aan dat het abonement niet was door gegaan maar ik pripaid had.
    Eindelijk toch het genoemde bedrijf gebeld welke mij keurig te woord stond maar ook melde dat zij aan Vodafone hadden door gegeven dat het abonemet niet was door gegaan. Onder tussen had Vodafone mijn nummer geblokeerd (voor mij veel elende en kosten voor mijn werkzaamheden)na een boze mail naar de directie werd ik dit keer gebeld door een vriendelijke dame.Deze bood haar ecuus aan zou binnen 2 dagen de aansluiting herstellen (wat ook gebeurde) en van mijn oorspronkelijke €42,00 op mijn telefoon €35,00 laten zetten.
    Op mijn vraag wat zij met de door mij gemaakte kosten ging doen gaf ze geen antwoord.
    Ook nu weer mails en brieven geschreven om de kosten vergoed te krijgen (niet genoemd ergenis kosten en kosten welke ik mogelijk ben mis gelopen door niet berijkbaar zijn)
    Stel nu voor dat wij allen onze problemen opsturen naar het programma Radar.kan zijn dat Vodafone dan wel klant vriendelijk wil werken
    Vriendelijke groet Simon Schippers

    Di 10 nov 2009, 12:52 [reply]

    • bjorn wijbenga

    ik heb ook vodafone en ik moet zeggen het is wel een goede provider alleen ik heb heel weinig berijkbaarheid en ik moet mijn telefoon op de tafel laten liggen om berijkbaar te zijn maar ja ik woon in stadskanaal in de provincie groningen en daar is heel weinig berijkbaarheid met vodafone en wat betreft met die storing nu kan je niks aan doen gr van bjorn wijbenga

    Wo 18 nov 2009, 15:55 [reply]

    • driek

    Kan iemand mij uitleggen wat een sms code is, en hoe je die krijgt..??
    thx

    Ma 23 nov 2009, 13:26 [reply]

    • Philip

    Na een jaar wilde ik mijn toestel die ik van Vodazooi heb gekocht laten sim unlocken. Nou dat lukte dus niet want het was te Voda specifiek, aldus 2 verschillende unlock bedrijven. Schandalig, je betaalt veel geld voor een toestel en dan kun je niet eens naar een andere provider verhuizen. Het zou verboden moeten worden, dat sim gelock. Stel je hebt een auto en je wilt een ander merk benzine gaan tanken en je tankdop blijkt vastgelast. Ja, dat is wel hetzelfde!

    Do 26 nov 2009, 10:49 [reply]

    • h spijkers

    ik heb een abonement van internet mobiel van vodafoon, ik heb er voordat ik verhuisde veel plezier van gehad, maar nu ik ben verhuist van tilburg naar gemert heb ik niets meer aan mijn stik, ik heb de verhuizing door ge gegeven en heb netjes een bedankje ge kregen. ik heb gebrobeert mijn abonnement op te zeggen,maardat blijkt niet te kunnen,terwijl ze goed weten dat er hier geen ontvangst is. ik heb nu ge probeert om mijn abonnement om te zetten naar een prepaid om nog enigsinds plezier te hebben van mijn geld.nba eindeloos wachten op ver binding,kreeg ik eindelijk de keuze menu ,ingetik een mede werker moest ik mijn 10 cijvernr in toetsen toen ik dat heb ge daan kreeg ik de mededeling , bedankt voor het bellen de verbinding word nu ver broken.en dat is het ,geen gesprek hele maaL NIETS

    Ma 8 feb 2010, 14:05 [reply]

    • hanneke

    weet iemand hoe het kan dat ik door mijn eigen nr gebeld wordt

    Ma 22 feb 2010, 11:50 [reply]

    • robin

    help! nou ik heb net vodafone en ik wil nummerbehoud ik heb t formulier ingevult en nu moet ik een sms-code invoeren en die zouden ze dan naar mijn mobiel sturen maar ik ben nu al een half uur later ongeveer maar nu heb ik dus nog steeds nix binnen ? weten jullie waar dit aan licht?

    Za 1 mei 2010, 17:25 [reply]

    • mathieu

    Mijn vrouw koop een gsm bij de k.. zaak vodafone.
    Wat een arogante klantendienst.
    Ik ga hier dus geen reclame voor geven in tegendeel!
    koop liever een vvv bon daar heb je wat aan.

    Di 11 mei 2010, 15:22 [reply]

    • mathieu

    Mijn vrouw koop een gsm zij geef hem aan mij cadeau.
    nu wil ik bij my vodafone kijken dacht je dat ik van die tr.. de inlogcode kreeg mevrouw moet dan maar terug bellen.
    Dus koop nooit een gsm op je naam als cadeautje maar je mag hem ook niet op de ander zijn naam koopen.
    Dus toch maar een cadeaubon

    Di 11 mei 2010, 15:38 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines