Microsoft start reclamecampagne Windows 8 in de Verenigde Staten

Vorig artikel Volgend artikel

Op 25 oktober lanceert Microsoft Windows 8. Vanaf 26 oktober is Windows 8 in de winkel te koop. Om dit onder de aandacht te brengen van het Amerikaanse publiek is Microsoft in de Verenigde Staten begonnen met een reclamecampagne. Zo was er een reclamespot voor Windows 8 te zien tijdens een wedstrijd van de nationale Football League in primetime. In de spot toonde Microsoft voornamelijk de ‘Metro’-interface. De spot is snel en laat verschillende tablets en apps zien.

De commercial sluit af met ‘Windows Reimagined’, vrij vertaald Windows herontdekt of Windows nieuwe stijl. Iedereen die inmiddels Windows 8 heeft gezien en er mee heeft geëxperimenteerd, weet dat dat zeker het geval is.

Of Microsoft in Nederland ook een televisiecampagne gaat starten, is nog onbekend. Je kunt de spot hieronder of op youtube zien. Wat denk jij van de reclame, geeft het goed weer wat Windows 8 kan betekenen?

Danny Burlage

Danny is Entrepeneur, auteur, blogger, Microsoft MVP, CTO, Microsoft-watcher, Enterprise solutions specialist en werkt voor Wortell.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies