De ongekende mogelijkheden van MSN Messenger

Vorig artikel Volgend artikel
1129060573knock

Erwin van Lun op Molblog: Adverteerders hebben de gewoonte de consument op te zoeken. Daar waar de consument is, wil de adverteerder adverteren. Idemdito voor 'MSN'. De jeugd zit immers op 'MSN'. Wat hiermee wordt bedoeld: De jeugd zit op MSN Messenger.

Hier is de ruimte voor adverteren echter heel beperkt. De vraag is daarnaast of de jeugd nog op adverteerders zit te wachten of liever een merk wil dat naar ze luistert en faciliteert. MSN Messenger heeft gigantische mogelijkheden, bijvoorbeeld voor het bouwen van een persoonlijke relatie.

Om een persoonlijke één op één dialoog op te bouwen kunnen merken proberen een plaats te winnen in de buddy-lijst van consumenten. In een eenvoudige dialoog kan de consumenten antwoorden krijgen op vragen als 'wat kost ...' of 'is mijn bestelling al verzonden', of 'waar is mijn pakketje?'. Merken kunnen immers, lees verder op Molblog

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies