Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Het lijkt echt te gaan gebeuren, de fastfood battle tussen Burger KIng en McDonald’s lijkt ten einde. In een open brief aan McDonald’s vraagt Burger King om op de internationale Dag van de Vrede, 21 september a.s. een unieke samenwerking aan te gaan en samen the best of both ‘Burgers’ te presenteren aka de McWhopper. Dat moet een droom zijn voor iedere liefhebber van ’s werelds meest populaire Burgers!
Vooralsnog lijkt het er op dat de McWhopper maar op één plaats te koop zal zijn in een speciale pop-upshop in Atlanta, in de Amerikaanse staat Georgia. Inmiddels gaat de McWhopper behoorlijk viral op het internet dus zou het zou maar kunnen dat beide giganten hier een wereldwijd feestje van gaan maken. Het meest briljante marketingconcept van 2015, nu al!
Verder lezen over Viral Marketing
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023
HEMA lanceert SLAYMA Roblox-collectie in de populaire game
Rookworstkettingen, tompoucejurkjes en hotdogtasjesMarketing10.03.2023
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022
DC Business30.11.2021
Een iconische Black Friday
DC Business13.09.2021