McDonald’s Ice Coupon Machine is verfrissend lekker en origineel #imlovinit
In maart 2015 lanceerde McDonald's de spraakmakende I'm Lovin it 24-campagne. In zo'n beetje alle grote steden over de gehele wereld werden originele en vooral creatieve marketingcampagnes gelanceerd.
Gokken voor een ijsje
Zo ook in Rio de Janeiro waar misschien wel de leukste campagne uit de serie is gehouden. Strandgangers kregen hier de mogelijkheid om voor een 'unieke verrassing' te spelen op een gokautomaat. De gokkast bevatte slecht één knop die je in kon drukken. Hiermee maakt je kans op een heerlijke traktatie. Daarvoor moest je nog wel een extra handeling worden verricht, zoals het nemen van een selfie.De gelukkige winnaar ontving daarna een 'coole' coupon van ijs die was te verzilveren bij de dichtstbijzijnde McDonald's voordat het ijs helemaal gesmolten was.
Henk de Hooge
Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade....