MARUG Marketing Congres 2007

Vorig artikel Volgend artikel
1174061272MARUG Marketing Congres logo

29 Maart aanstaande vindt, zoals ieder jaar, het MARUG Marketing Congres plaats te Martiniplaza in Groningen. Dit jaar tijdens de 18e editie zal het thema "Catch me if you can: de (on)grijpbare consument" centraal staan. Consumenten lijken steeds meer de marketingtrucs door te hebben en minder ontvankelijk te worden voor traditionele marketing. Bedrijven zullen dus met nieuwe concepten moeten komen om toch die klant te verleiden.

Het MARUG Marketing Congres is het grootste studenten marketingcongres van het land en kenmerkt zich elk jaar weer door een hoge participatie uit het bedrijfsleven.

De volgende sprekers zullen hun visie over de ongrijpbare consument delen met het publiek: Katherine Lemon (Harvard Business school en Boston college), Onno vd Brink (CEO transavia.com), Mark de Witte (CEO Bacardi), Tammo Bijmolt (Rijksuniversiteit Groningen), Arnold Perizonius (Directeur Marlies Dekkers), Steven Noordam (B&N PanelWizard) en Martin Hermsen (CRM Service Line Leader for Accenture Benelux). Het geheel zal worden geleid door dagvoorzitter Anthony Ruys (oud CEO Heineken).

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies