SEM speelgebied is wat groter geworden

Vorig artikel Volgend artikel
1171273002google-logo

Met de uitgebreide implementatie van zijn Persoonlijk zoeken heeft Google beduidend het speelgebeid van SEM veranderd, aldus SEL.

Omdat Google nu een verscheidenheid van nieuwe en continu veranderende variabelen heeft om te bepalen wat de zoekresultaten moeten zijn, zullen sommige SEM technieken niet meer van toepassing zijn of aangepast moeten worden.

Voortaan zal er dus een grote diversiteit zijn in de zoekresultaten van slechts een enkele zoekterm, omdat de zoekresultaten gedeeltelijk gekoppeld zijn aan de click historie van iedere gebruiker en de gebruikers de zoekresulaten te zien krijgen op hun Persoonlijke Homepage.

Het zoeken naar die ene zoekterm waarmee er hoog gescoord werd in de zoekresultaten is er dus niet meer bij.

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies