Wat werkt er wel/niet in Online Marketing

Vorig artikel Volgend artikel
1170425900SEM1e

In een einde-van-het-jaar onderzoek hebben ad-tech en marketingsherpa online marketeers gevraagd welke marketing tactieken succesvol waren in 2006 en waar zij verwachtten hun tijd en geld de komende maanden in te gaan steken.

Verwacht wordt dat de overall online besteding licht zal stijgen van 47% van het budget in 2006 tot 49% in 2007. Op de vraag wat het beste werkte en wat het slechste waren de resultaten heel duidelijk. Search engine optimization (SEO) maakte de grootse sprong vooruit terwijl pop-up advertenties het meeste daalde. Als groeiende online marketing tactieken worden gezien: Ads op weblogs, Video Ads en het social networking!

Voor meer info: www.emarketer.com/Reports/All/Em_video_internet

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies