Word of Mouth marketing in Barcelona

Vorig artikel Volgend artikel
1147993498woma 2

We zijn hier in Barcelona uiteindelijk voor de Word of Mouth Conference die wordt gehouden in een van de mooiste hotels aan de Ramblas.

Het aantal Nederlanders valt nogal mee. Elsbeth van TvM/Molblog is als mediapartner sowieso aanwezig naast nog wat mannen van Buzzer en Breakaway.

Word of Mouth, buzzmarketing, viral marketing, zeg maar wat het verschil is, gaat vooral over blogs en blogs. In die zin lijkt het haast een tovermiddel wat het zeker niet is. Een van de sprekers van afgelopen middag gaf aan dat 52% van Word of Mouth heeft te maken met de kwaliteit van het product. Daar zijn we in ons concern heel blij mee omdat op dit moment wordt gewerkt aan de beste site voor "Local Search" in al onze landen. "Best of Breed" heet dat .

De kwaliteit van de sprekers loopt echter behoorlijk uiteen. Met name de presso van Ask Jeeves ging niet veel verder dan het tonen van wat oude slides over de Blogosphere. Voor een volledig verslag van alle presso's verwijzen we jullie graag naar de commentaren op Molblog.

Word of Mouth marketing in Barcelona, deel 1 Word of in Barcelona, deel 2

Voor DutchCowboys was er een bijzonder moment tijdens de Wearethemudds-case voor Jeep Commander waar tot ons aller verbazing en genoegen de site van DC werd getoond. Long tail dit keer .... en natuurlijk een hoop doorclicks.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies