The world according to...

Vorig artikel Volgend artikel
1137841093joker

Soms kom je van die artikelen tegen die regelrecht leiden tot volstrekte sprakeloosheid. Deze dus:

"Grote bedrijven die actief worden op internet doen het vaak beter dan nieuwe, op technologie georiënteerde, internetbedrijven. De grote bedrijven begrijpen het belang van marketing veel beter."

Deze uitspraak deed Kai Peters, bestuursvoorzitter van de Britse Ashridge Business School en adviseur van bedrijven in de technologiesector in het Nederlandse vakblad Emerce.

"Veel internetondernemers gaan nog liever 'voor geld langs bij investeerders', dan dat ze iets aan marketing doen", stelde Kai Peters. Juist daarom doen bestaande grotere bedrijven 'die iets met internet gaan doen' het volgens hem vaak beter dan nieuwkomers. "De grote bedrijven kennen de essentie van zakendoen. Zij vinden marketing geen vies woord."

Wie snoert deze onzinkramer de mond?

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies