CSI nodig bij KPN?

Vorig artikel Volgend artikel
1132845742csi

Stephan schrijft op Molblog over een boeiende ervaring met KPN. We zijn eigenlijk best benieuwd of er lezers zijn die dit akkefietje met KPN herkennen. Toeval bestaat namelijk niet.

Stephan: Brutale jongens, daar bij KPN. Een paar weken geleden ben ik als klant weggegaan bij KPN. Niet alleen voor wat betreft het Internet, maar ook voor het bellen maak ik nu gebruik van een concurrent. Via het Internet, kraakhelder en supergoedkoop.

Al mijn telefoongespreken zijn (technisch :-)) kraakhelder en vanochtend werd ik opgebeld door een medewerker van KPN. Direct viel me op dat de telefoonlijn opeens erg slecht was door een hoop gekraak en gestoor. De medewerker van KPN vroeg me direct of ik eigenlijk tevreden was met mijn nieuwe leverancier en wat ik van de kwaliteit vond. Ondertussen begon de lijn nog heftiger te kraken .

Zou het echt zo zijn dat KPN haar oude klanten belt en een spelletje speelt met een hevig krakende lijn? Nee, dat kan niet, dat zou wel erg kinderachtig zijn om zo je oud-klanten terug te krijgen. Ik leg de krakende lijn neer, om direct door een vriend gebeld te worden. De lijn is weer kraakhelder. Vreemd, heel vreemd. Maar nee, ik ben denk ik gewoon erg wantrouwend. Maar vreemd blijft het".

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies