Eerste deel van Seths boek is online: De kracht van domme ideeën

Vorig artikel Volgend artikel
-46.jpg

Creativiteit en differentiatie zijn geen succesfactoren. Een studie bij 1300 bedrijven door Chuck Lucier, senior vice president emeritus van Booz Allen Hamilton, laat zien dat er maar vier ideeën die continu gekopieerd en gekopieerd zijn en voor meer dan 80% van de baanbrekende business gezorgd heeft tussen 1985 en 1995.

Hier de ideeën: Power retailing, Mega branding, focus/simplify/standardize en de value chain bypass.

In de huidige complexe wereld gaat het om de context van het herhalen en de executie van deze ideeën. Zo creëer je een team, een missie en succesvolle marketing.

Dit komt van Seths aankomende boek: The Big Moo: Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable, door The Group of 33 en geedit door Seth . Lees het eerste deel van het boek.

Via S+B

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies