Binnenkort in de bioscoop: H &M

Vorig artikel Volgend artikel
1126780820logo_alt

[Daan Neleman] Weer een Zweeds lifestylemerk dat op een onconventionele manier zijn nieuwe campagne neerzet. Want na Volvo's life on board project komt H & M met een Romeo & Juliet campagne om zijn nieuwste denimlijn te promoten.

In het sterblok word je als niets vermoedende kijker door H & M met een trailer van een nog onbekende film geteast: Romeo & Juliet by David Lachapelle. Pas in de bioscoop komt je erachter dat H & M het reclameblok heeft opgekocht voor zijn eigen Hoofdfilm. En ben je echt nieuwsgierig geworden dan staat je op H & M website wederom een verrassing te wachten.

Je kunt de film opnieuw bekijken, de jas van Mary J. Blige winnen door het perfecte liefdesbericht voor je Romeo of Juliet in te zenden, de soundtrack beluisteren en virtueel de kleding uit de film passen. In alles weet H & M de consument te raken. Je wordt niet gestoord, maar geprikkeld. Niet overspoeld door reclame, maar geëntertaind. Kortom, zo kan het ook.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies