Power to the senses

Vorig artikel Volgend artikel
1126515595senses

Zintuiglijke marketing is hot & happening. We schreven al eerder over merkengoeroe Martin Lindstrom op MolBlog en Marketing-online. Hij is auteur van het boek Brand Sense en groot pleiter voor het aanspreken van alle zintuigen.

Dit weekend een aardig interview met 'reclamegoeroe' Kevin Roberts, Worldwide CEO van Saatchi & Saatchi in Volkskrant-bijlage De Verleiding.

Vorig jaar schreef hij het boek Lovemarks - The Future Beyond Branding, waarvan dit najaar een uitgebreidere editie verschijnt.

Branding is dead, meent Roberts. Het heeft geen zin meer een merkartikel op de markt te zetten. In plaats daarvan moet je de harten van de consument raken; het is de emotionele waarde die de doorslag geeft. Hij bedacht het 'Lovemark', dat is méér dan een merk, het "gaat over Liefde en Respect, ze spreken tot ons als denkende en voelende menselijke wezens." Meer over dit onderwerp op MolBlog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies