Transavia.com start met interactieve campagne

Vorig artikel Volgend artikel
1120165747transavia

Transavia.com een interactieve campagne gelanceerd die in totaal in 9 landen wordt doorgevoerd. Met de actie ‘Tag to Win’ maken deelnemers via www.tagtowin.com elke dag kans op een vliegreis voor twee personen naar Amsterdam. De actie loopt onder meer in Duitsland, Engeland, Spanje, Denemarken, Frankrijk en Italië. Het interactieve concept is ontwikkeld door het Nederlandse mediabedrijf Advance.

Onder de naam ‘Plak & Win’ was het concept voor Basiq Air afgelopen jaar al een groot succes. “Wij baseren onze verwachting tevens op het succes van het interactieve concept ‘Check in & Win’, die wij dit jaar voor KLM hebben ontwikkeld. Maar liefst 3 miljoen mensen hebben in een periode van 3 weken meegedaan aan deze actie”, aldus een woordvoerder van het mediabedrijf.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies