Dialogue Marketeer of the Year 2014

Dialogue Marketeer of the Year 2014

Vorig artikel Volgend artikel

Christiaan Koenders (ING Nederland) is gisteren tijdens de jaarlijkse Dialogue Marketing Awards-uitreiking verkozen tot Dialogue Marketeer of the Year 2014. De vakjury was vooral onder de indruk van de wijze waarop hij een complexe organisatie als ING Nederland heeft ondersteund bij het verleggen van de koers naar een dialoog waarin de klant meer en meer als uitgangspunt dient. Yori Högemann (CloseAlert) is uitgeroepen tot Dialogue Marketing Talent of the Year. De lifecycle van Awards is afgesloten met de DM Oeuvre Prijs die dit jaar is toegekend aan Paul Postma, ter erkenning van zijn langdurige en succesvolle bijdrage aan het vak.

Dialogue Marketeer of the Year 2014: Christiaan Koenders
Juryvoorzitter Frans Reichardt: "Christiaan is een resultaatgerichte vakman die zijn organisatie verder brengt met zijn visie op dialoogmarketing, dit in de praktijk brengt, resultaten boekt en mensen enthousiast maakt. Zijn visie is gebaseerd op het proactief adviseren van de klant, dialoog in plaats van product push en crosschannel-denken. De implementatie hiervan leidt tot een cultuurverandering en tot successen in termen van verkoop en service."

Lees ook: - ING wint Customer Data Award 2013
               - ING verkozen tot Sponsor van het Jaar

Dialogue Marketing Talent of the Year: Yori Högemann
"Yori belichaamt een nieuwe generatie dialoogmarketeers voor wie datatechnologie en marketing één zijn geworden. Hij is een jonge en vastberaden ondernemer die in de korte tijd dat hij werkt al veel heeft gerealiseerd. Hij heeft gerealiseerd dat een effectief feedbackinstrument aan de voorkant eenvoudig in het gebruik is, terwijl dit aan de achterkant resulteert in data die adverteerders waardevolle inzichten geven en kansen om snel te anticiperen," aldus juryvoorzitter Frans Reichardt.

DM Oeuvre Prijs: Paul Postma
"Wij zijn de bèta's in een ouwehoervak," een citaat van Paul Postma die de DM Oeuvreprijs overhandigd kreeg uit handen van DDMA-voorzitter Henry Meijdam. Al vanaf de jaren '80 van de vorige eeuw stelt de aan de Universiteit van Amsterdam afgestudeerd econoom Postma marketingopvattingen aan de kaak. "Stel vast wat de klant doet, niet wat hij zegt dat hij doet," vormt de basis van Postma's werk. Deze basis heeft hij in de loop van zijn carrière consequent uitgewerkt en verfijnd. Meijdam:"Paul Postma is al ruim drie decennia toonaangevend in ons vakgebied. Met de Oeuvreprijs onderstreept DDMA Postma's grote verdiensten voor marketing."

De winnaars:

Winnaars_Dialogue_Marketing_Awards_2014

Foto: Giuseppe Toppers

© Fotolia

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies