Marketing03.10.2013

Nomineer: Dialogue Marketeer en het Dialogue Marketing Talent van het jaar 2014


Welke marketeer en welk aanstormend Dialogue Marketing Talent hebben het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van dialoogmarketing? Wie toonden visie, creativiteit en resultaten? vanaf nu heeft iedereen uit de branche ruim een maand de tijd om kandidaten te nomineren die zich onderscheiden op het gebied van dialoogmarketing.

Op donderdag 9 januari worden het Dialogue Marketing Talent of the Year, de Dialogue Marketeer of the Year en de DM Oeuvre Prijs uitgereikt, voorafgaand aan de traditionele Nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter.

nomineer-dialogue-marketeer-en-het-dialo.jpg
nomineer-dialogue-marketeer-en-het-dialo.jpg

[Afbeelding: © Dan Race – Fotolia.com]

Jury
Onder leiding van juryvoorzitter Frans Reichardt (Reichardt & Company) zal de vakjury de genomineerden toetsen op basis van criteria als bewezen prestaties, innovatie en onderscheidend vermogen. Zij bepalen wiens prestatie impact en uitstraling heeft op het hele vakgebied en wie de sleutel draagt tot het nieuwe marketingsucces. De “Dialogue Marketing Oeuvre Prijs” wordt door het DDMA bestuur toegekend.

DM Awards
Joris Heijltjes, voorzitter DeMeter: “Voor de 3e keer op rij worden de Dialogue Marketing Awards uitgereikt. Door de combinatie van 3 Awards bestrijken DDMA en DeMeter samen als het ware de hele levenscyclus van de Dialogue Marketeer. Dat gecombineerd met een feestelijke nieuwjaarsborrel is een niet te missen samenzijn binnen de branche.”

De lat ligt hoog
Wie heeft in de afgelopen 12 maanden het dialoogmarketing-vak positief op de kaart gezet en volgt onder andere Joris Merks (Google), Joris de Bruijne (Add to Favorites) en Roy Scheerder (Transavia) op?

Joris Heijltjes: “Het niveau van de genomineerden voor Dialogue Marketeer van het jaar was de voorgaande edities erg hoog. We gaan ervan uit dat op 9 januari ook weer Dialogue Marketing Talent op het podium te vinden is. Ook al ligt de lat hoog, er loopt veel nieuw talent rond in ons vakgebied dat erkenning, waardering en stimulering uit de branche verdient.”

Aanmelden
De juiste kandidaten kunnen natuurlijk het beste gekozen door vakgenoten. Nomineer dus nu jouw kandidaat voor Dialogue Marketeer of Dialogue Marketing Talent of the Year via dmawards.nl. Nomineren kan tot 8 november.

Verder lezen over 2014

Infographic: 10 interessante internet-feitjes over 2014

Op de valreep van januari nog een laatste recap van 2014... 10 bijzondere feitjes over het internet in 2014. Want wist jij dat er in 2014 ruim 2.4 miljard mensen gebruik maakten van het internet. Dat is nog steeds mind...

Online31.01.2015

Infographic: 10 interessante internet-feitjes over 2014

Een minuut op het internet [Infographic]

Wat gebeurt er allemaal in een minuut op het World Wide Web? Heel veel, dat is een ding wat zeker is. In de onderstaande infographic is een overzicht gemaakt hoeveel er gepost, bekeken en gedeeld wordt op het interne...

Online13.01.2015

Een minuut op het internet [Infographic]

Wat plaatsen we allemaal online in 60 seconden?
De Dutchcowboys top 10 van 2014

Met de lancering van ons nieuwe platform is er een ding veranderd waarover we zelf veel vragen krijgen, de viewtellertjes staan namelijk niet meer bij de artikelen. Hoe vaak worden de blogs dan gelezen. En wat zijn dan...

Online24.12.2014

De Dutchcowboys top 10 van 2014

Wat waren de best scorende artikelen van het afgelopen jaar!
​Het allesomvattende social media lijstje van 2014!

Het einde van het jaar nadert en we worden langs alle kanten weer overspoeld door de beroemde lijstjes. Zo hebben we naast de politicus, sportman, sportvrouw en sportploeg van het jaar onder andere ook een prijs voor d...

Social Media23.12.2014

​Het allesomvattende social media lijstje van 2014!

Wat werd afgelopen jaar op Facebook, YouTube, Instagram en Twitter het meest bekeken?
Een jaaroverzicht om niet te vergeten

Het einde van 2014 is in zicht. Dat betekent dat de jaaroverzichten, lijstjes en terugblikken je om de oren vliegen. Dit bijzondere jaaroverzicht is een van de mooiste overzichten tot nu toe. Kijk en geniet van de ho...

Online17.12.2014

Een jaaroverzicht om niet te vergeten

Final Cut 2014: 330 films in een supertrailer

Nick Bosworth van JoBlo creëert al een aantal jaren deze uitgebreide supertrailers als jaaroverzicht van de vele films die het afgelopen jaar weer zijn uitgekomen. En ook "Final Cut: 2014" is weer een briljantje! C...

Entertainment17.12.2014

Final Cut 2014: 330 films in een supertrailer

De populairste zoekopdrachten van 2014 – Google Year in Search

Google heeft vandaag de meest populaire Nederlandse zoektermen van 2014 naar buiten gebracht. De zoekterm WK 2014 is de snelste stijger van het afgelopen jaar, gevolgd door het tv-programma Utopia, de nieuwe iPhon...

Search16.12.2014

De populairste zoekopdrachten van 2014 – Google Year in Search

WK, Utopia, ebola, Tinder & Sven Kramer scoren hoog in Nederland.
Facebook kijkt terug op 2014

Dagelijks bespreken mensen onderwerpen en verhalen die voor hen belangrijk zijn op Facebook. Facebook kijkt nu terug op de momenten, plaatsen en personen die belangrijk voor ons waren in 2014. Voor deze informatie heef...

Social Media09.12.2014

Facebook kijkt terug op 2014

Wereldkampioenschap voetbal was het populairste onderwerp.

Verder lezen over Dialoogmarketing

Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

Op woensdag 19 april 2023 is het zo ver. Dan worden de winnaars van de verkiezing van de Beste Brabantse Marketeer van 2022 bekendgemaakt. De uitreiking zal plaatsvinden in het Parktheater Eindhoven. Na twee spannende we...

Marketing10.03.2023

Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat

Het is Internationale Dag van de Telecommunicatie. We kunnen stilstaan bij thuiswerken, bij 5G, maar we kiezen voor de nieuwe telecommunicatiewet, want die wordt al heel binnenkort van kracht. Vanaf 1 juli 2021 hebben we...

Technology17.05.2021

Alles over de nieuwe telecommunicatiewet die per 1 juli ingaat

Opt-in of opt-out?
Zo maak je een mooie marketing beursstand

Je hebt een plekje op een vakbeurs of festival om je marketingmix wat uit te breiden. Maar hoe zorg je er nu voor dat jouw beursstand opvalt om nieuwe commerciële leads te genereren of potentieel talent te ontmoeten? Hi...

DC Business25.03.2020

Zo maak je een mooie marketing beursstand

Denk strategisch na bij het plannen van uw kraam op een beurs
Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het

Digital Wizards heeft onderzocht hoe de webcare van Nederlandse bedrijven er bij staan. Er werd in het weekend, toch vaak het moment waarop veel consumenten er gebruik van willen maken, gecheckt of de webcare respons gaf...

Social Media15.10.2018

Webcare op Twitter in Nederland is nog niet je van het

Onderzoek Digital Wizards vindt nog wel wat issues
Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie

Stockfoto's. Flauwe meuk. Neppe shit. Als er iets niet authentiek is, dan zijn het wel stockfoto's en -video's. Die hebben dus niets te zoeken in een moderne contentstrategie, zeggen ze bij Fresh Bridge. Het digitale ma...

Media09.11.2017

Fresh Bridge vecht met #Stocktober tegen neppe stockfotografie

Dialogue Marketing Awards 2015 voor Air Miles en UPC

Tijdens de uitreiking van de Dialogue Marketing Awards van DDMA en DeMeter is Richard Brandhorst (Air Miles) uitgeroepen tot Dialogue Marketeer of the Year. Annefloor Samsom (UPC) ontving de prijs voor Dialogue Marketi...

Marketing10.01.2015

Dialogue Marketing Awards 2015 voor Air Miles en UPC

Richard Brandhorst is Dialogue Marketeer of the Year & Annefloor Samsom Dialogue Marketing Talent of the Year!
De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015

Vandaag is bekendgemaakt welke marketeers kans maken op de Dialogue Marketing Awards van 2015. Richard Brandhorst (Airmiles), Marc Borgers (Borgers & Straathof) en Richard Otto (Adformatie) maken kans om Dialogue Markete...

Marketing28.11.2014

De nominaties voor de Dialogue Marketing Awards 2015

De sprekende waterfontein

Een leuke campagne van de "You Are What You Drink" organisatie: Drink Up. De campagne is bedoelt om mensen aan te sporen meer schoon water te drinken en gezondere keuzes te maken. Om deze boodschap te verspreiden hebben...

Marketing22.09.2014

De sprekende waterfontein