"What happens in Vegas ..."

Vorig artikel Volgend artikel
"What happens in Vegas ..."

"Stays in Vegas." Heel de wereld valt momenteel over het NSA / PRISM schandaal. Heel de wereld behalve de officials van Las Vegas tourisme, daar zien ze dit als een marketing kans. 

De Las Vegas Convention & Visitors Authority lanceerde een marketing campagne waarin ze verkondigen dat: "What happens here stays here," een variatie op het wereldberoemde "What happens in Vegas stays in Vegas."

De publiciteitstunt omvatte het versturen van brieven naar Verizon, AOL, Facebook en Google (bedrijven die genoemd worden in het hele PRISM verhaal) en een paginavolle advertentie in USA Today. De website roept verder mensen op om te tweeten met de hashtag #KnowTheCode. "Stop bedrijven met het delen van jouw mooie Vegas momenten met de NSA, laat ze weten dat alles wat hier gebreurt, hier blijft ..."

Weer een slimme inhaker, iets dat ze eerder ook al wisten te doen met de foto's van Prins Harry.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies