Stroom Mediabureau van het Jaar

Vorig artikel Volgend artikel
1114690027champagne

Stroom is gisteravond tot Mediabureau van het Jaar 2004 uitgeroepen tijdens de Annual MWG Media Awards voor de beste media-inzet (Amma). Kobalt won drie Amma’s. Met de verrassende keuze voor het relatief kleine Stroom uit Rotterdam heeft de jury onder leiding van Paul Turken de favoriet MindShare gepasseerd.

Grote winnaar van de avond werd Kobalt met drie Amma’s: voor Beste mediastrategie, Beste Mediastunt en Beste Mono-mediumtypestrategie .

Dit jaar heeft de jury twee Amma’s uitgereikt in de categorie Beste mediastrategie. Opvallend is dat één daarvan naar reclamebureau Van Walbeek Etcetera is gegaan.

Twee jaar geleden won Van Wanten Etcetera met de Gouden Gids Amsterdam een Amma voor Beste Mediastrategie. De Amma’s werden voor de vierde keer uitgereikt. (Gelezen op Adformatie)

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies