Slechts 32% van de kleine bedrijven vindt social media marketing effectief

Vorig artikel Volgend artikel
Slechts 32% van de kleine bedrijven vindt social media marketing effectief

Sociale netwerksites als Twitter en Facebook hebben de marketingtools van veel bedrijven en merken drastisch veranderd, maar dat betekent niet dat deze tools geschikt zijn voor de verschillende zaken. Kleine bedrijven hebben meer moeite dan andere bedrijven om een succesvolle social media strategie te implementeren in hun marketing, omdat ze gericht zijn op een kleiner publiek. 

Een studie uit 2012 onthulde dat 87 procent van de kleine bedrijven genoegen neemt met mond-tot-mond reclame en reclame via anderen. Zij zien dit als een effectieve marketingtactiek, terwijl 32 procent zo denkt over sociale netwerksites. Dit is een daling van 10% ten opzichte van een jaar eerder. Deze cijfers zijn afkomstig van Bank Of Americas Small Business Owner Report. Hieronder zijn de gegevens terug te vinden.

emarketer-SBO-marketing 

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies