Digital Marketing Professional van het jaar award 2011

Vorig artikel Volgend artikel
Digital Marketing Professional van het jaar award 2011

Jan Hendrik van Ark van de Gemeente Amsterdam heeft gisteren tijdens Digital Marketing in 1 Day de 'Digital Marketing Professional van het jaar'-award in ontvangst mogen nemen. Volgens juryvoorzitter Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School) heeft Van Ark in zijn plan helder uiteen gezet hoe een typisch analoge organisatie naar digital dient over te stappen.

"De interne doelen werden goed benoemd in termen van kostenbesparing en efficiency. Extern ging het om waardecreatie voor klanten. Om het aangaan van een beter dialoog. Met een maatschappelijk doel voor ogen wordt er strategisch gewerkt aan de verbetering van de dienstverlening", aldus jurylid Egbert Jan van Bel.

De prijs voor de 'Digital Marketing Professional van het jaar' werd voor de tweede keer uitgereikt. De winnaar heeft het beste Digital Marketing-plan en de onderliggende strategie van het afgelopen jaar gemaakt. Uit meer dan 120 digitale marketingplannen waren genomineerd voor de Award:

• Petra Loos (Dobla)
• Jan Willem van Delft & Jan Willem Cleijpool (ABN AMRO)
• Jan Hendrik van Ark (Gemeente Amsterdam)

Vorig jaar won Hans Kok van Old Amsterdam deze award. De Digital Marketing Professional van het jaar is een initiatief van Beeckestijn Business School en Customer Talk en heeft tot doel het vak van de Digital Marketing professional verder te ontwikkelen en te professionaliseren.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies