Wie wordt DM Talent en DM M/V van het jaar?

Vorig artikel Volgend artikel
Wie wordt DM Talent en DM M/V van het jaar?

Tot 2011 reikten DDMA en DeMeter (onafhankelijk van elkaar) Dialoog Marketing vakprijzen uit. De "DeMeter Award" bekroont het werk van aanstormend DM Talent en de "DM M/V van het jaar" zet het vak op de kaart met zijn/haar inspanningen. Sinds 2008 is de lifecycle compleet met de DDMA "DM Oeuvre Prijs".

Vanaf 12 januari 2012 zal het toekennen van deze drie DM Awards worden gecombineerd in één uitreiking voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel die ieder jaar door ruim 500 marketeers wordt bezocht. Vanaf 11 oktober (nomineren kan tot 17 november) kan de branche DM Talenten en DM M/V-en nomineren. Dit zijn personen die hun nek hebben uitgestoken voor de Dialoog Marketing branche. Het kan daarbij gaan om een prestatie binnen zijn of haar organisatie, of juist daarbuiten. Belangrijk is dat de prestatie impact en uitstraling heeft op het hele vakgebied.

Onder leiding van Jury Voorzitter Frans Reichardt zullen Marianne Robben (LaRobben), Karin de Beer (NS Hispeed), Hien van Dijk (UPC Broadband), Brecht Janssen (Astma Fonds), Antal de Waij (Engagement Media) en Benjamin Messelink (Draftfcb Amsterdam) de genomineerden toetsen op basis van criteria als durf, innovatie en onderscheidend vermogen. De "DM Oeuvre Prijs" zal niet door de Jury, maar door het Bestuur van DDMA worden toegekend.

Diana Janssen, Directeur DDMA: "Door het samenvoegen van de drie DM Awards wordt feitelijk de hele lifecycle van de Dialoog Marketeer afgedekt. Dit gecombineerd met de nieuwjaarsborrel zorgt voor een unieke, feestelijke gebeurtenis in de Dialoog Marketingbranche." Joris Heijltjes, Voorzitter DeMeter: "Het uitreiken van de DeMeter Award is voor DeMeter en de branche een belangrijke gebeurtenis. Wij zijn blij met de samenvoeging met de andere DM Awards. Hierdoor krijgen de prijswinnaars nog meer de aandacht die zij verdienen."

Wie heeft in de afgelopen twaalf maanden het DM-vak positief op de kaart gezet en volgt onder andere Pim Betist (Sellaband), Michel Schaeffer (bol.com), Joris Toonders (Yonego) en Marcel Kalmeijer (Holland Casino) op?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies