Guerilla-actie: Operatie deurmat

Vorig artikel Volgend artikel
Guerilla-actie: Operatie deurmat

ICT-dienstverlener Sogeti zoekt 550 nieuwe medewerkers. Om dat voor elkaar te krijgen op de huidige arbeidsmarkt haalt het bedrijf alles uit de kast. Zo ging in de vroege ochtend van 16 juni 2011 een guerrilla-actie van start. In heel Nederland worden 800 opvallende, rode deurmatten neergelegd op locaties waar jonge professionals te vinden zijn. Deze deurmatten heten potentiële nieuwe medewerkers welkom bij de beste werkgever van Nederland, een titel die Sogeti draagt sinds de uitslag van de jaarlijkse Corporate Barometer van onderzoeksbureau intomart/GfK.

"Medewerkers van Sogeti leggen de deurmatten neer in grote steden, bij hogescholen en universiteiten en op andere plekken waar jonge professionals actief zijn. We verwachten dat het aantreffen van de deurmatten en de reacties hierop actief gedeeld worden met vrienden via Facebook, Twitter, YouTube of andere social media. En natuurlijk hopen we daarmee veel bezoekers te trekken naar onze mini-site www.bestewerkgevervan.nl," aldus Floor Hählen, Manager Groei & Ontplooiing van Sogeti.

De guerrilla-actie, ontwikkeld in samenwerking met het arbeidsmarktcommunicatiebureau Macknificent, loopt vooruit op een wervingscampagne voor de lange termijn die naar verwachting in het najaar van 2011 van start gaat.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies