Het betere kranten denken

Vorig artikel Volgend artikel
1110392299kranten

Gelezen in Reclameweek: De Nederlandse dagbladen doen er alles aan om de jongeren weer te interesseren voor de krant. Zo wil PCM Dagbladen in samenwerking met reclamebureaus een nieuwe communicatiestrategie ontwikkelen om jongeren weer aan de krant te brengen en test het NRC Handelsblad momenteel een ochtendkrant in tabloidformaat gericht op jongeren.

Ook het Eindhovens Dagblad (Wegener) gaat een jongerenkrant maken, compleet met bijbehorende website en sms-, mms- en i-mode-dienst. De krant is een proef en zal bij succes ook in andere delen van het land worden uitgebracht.

We denken dat ze het daar in Eindhoven langzaam gaan begrijpen. Tja en PCM, blijven proberen zou we zeggen en vooral geen interactieve concepten bedenken wat dat is een gevaar voor "het papier".

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies