"Co-creation" Amsterdam Marketing Event 2011

Vorig artikel Volgend artikel
"Co-creation" Amsterdam Marketing Event 2011

Overmorgen zal voor de 7e keer het Amsterdam Marketing Event plaats vinden, met dit jaar als thema Co-creation. Dit evenement, voor en door studenten met affiniteit voor marketing, is onderdeel van de Marketing Associatie Amsterdam.

Ieder jaar weer streeft het event naar het aanstippen van trends in de marketing wereld, door middel van het uitnodigen van een aantal interessante bedrijven/sprekers zullen verscheidene praktijkvoorbeelden de revue passeren en deze ook uitgewerkt worden tijdens de workshops.

De dag zal geopend worden door dagvoorzitter Alexander Veltman, founding father van Boomerang Create. De presentaties zullen verzorgd gaan worden door RedesignMe, Hyves en Syntens. RedesignMe, het bureau dat zich specialiseert in co-creation solutions en bekend van voorgaande Co-creation events. Hyves, het Nederlandse social media platform met als meest recent co-creation project de creatie van de Pickwick Orange tea blend in samenwerking met "Lost Boys, Only en Ketchum Pleon". En dan Syntens, het adviesbureau voor het MKB met betrekking tot innovatiestrategieën en het implementeren van co-creatie.

Het tweede deel van de dag zal bestaan uit 4 verschillende workshops, die verzorgd worden door BinckBank, Muzus, Henkel en Dialogues Incubator – ABN AMRO bank. Deze zullen allen hun workshop afspitsen op het thema, dit door het enerzijds bedenken van mogelijke co-creation projecten als ook het in praktijk brengen van co-creation in samenwerking met de studenten.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies