Marketing14.10.2010

DMF celebrates it’s 5th edition


dmf-celebrates-it-s-5th-edition.jpg
dmf-celebrates-it-s-5th-edition.jpg

In 5 jaar tijd is DMF de grootste afspraak geworden van de marketingindustrie en de nieuwe media in België. Elk jaar, eind oktober, zakken meer dan 3.000 bezoekers af naar Tour&Taxis. De beurs richt zich uitsluitend tot professionals. DMF presenteert het gehele digitale aanbod in België, maar heeft eveneens aandacht voor de traditionele marketingtechnieken en crossmedia.

Meer dan 60 conferenties, debatten en 8 keynotes worden aangeboden aan de bezoekers. In verband met de beurs DMF, zijn de Marketing and Interactive Excellence (MIXX) Awards georganiseerd. Ze bekronen de beste digitale en interactieve campagnes die scoren op strategie, creativiteit, media-mix en doeltreffendheid.

DMF2010 vindt plaats op 28 oktober 2010 en de beurs draait dit jaar rond 4 thema’s: Interactive Marketing, Cross-media, Online Advertising en e-commerce. In totaal worden meer dan 90 exposanten verwacht.