Rory Sutherland, Diamond Shreddies en perceptie

Vorig artikel Volgend artikel

Schitterende filmpje uit 2008 over vermeende product innovatie van Diamond Shreddies. Het is ook het verhaal van perceptie, gebakken lucht en de powerrr of marketing. De video was o.a. te zien in de presentatie van Rory Sutherland tijdens de TED in 2009 (na de .. lees meer) en gaat over de smaak van vierkant of zijn het nu ruitvormige koekjes.

Sutherland haalt overigens in zijn 16:39 minutes of TED nog wel meer prachtige cases aan. Voor beide soorten Diamond Shreddies lovers (yep ze bestaan echt), hier de fanclub, via Twitter of zelf stemmen via Diamondshreddies.ca, vote Diamond, vote Square!

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies