Marketing23.04.2009

PIM: ‘Marketing tijdens recessie’


pim-marketing-tijdens-recessie.jpg
pim-marketing-tijdens-recessie.jpg

In een periode van recessie is innovatie en marketing van groot belang. Daarmee de belangrijkheid van het Platform Innovatie in marketing (PIM) mee aangegeven. Op dinsdag 28 april 2009 kent PIM vanaf 17.30 een zogenaamde themasessie met diverse presentaties en vooral de beantwoording van de vraag: ‘Is de marketingstrategie iets dat je bijstelt op basis van voortschrijdende kennis, inzicht en gewijzigde marktomstandigheden?’

Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.