Lectric vs Colours

Vorig artikel Volgend artikel
Lectric vs Colours

Aardige case die vaak voorkomt. Bedrijf X groeit en zijn producten worden diensten, diensten worden zelfstandige entiteiten en die entiteteiten worden Brands. Aan de streep is de Brand groter dan het origineel.

Moeilijker is het als je alles onder een noemer hebt zitten. Goed voorbeeld was een vraag tijdens het CWF in Antwerpen waar het ging om Brand-value. De vraag was, wie is Sony Ericsson, ehhh Sony of Ericsson of beide en waar staat het voor? Het publiek zweeg.

Lectric is een Nederlands bedrijf in Zaltbommel. Maar dat zijn er eigenlijk twee. De een doet opleidingen en de ander internetoplossingen. Twee volledig gescheiden bedrijven maar met dezelfde naam. De laatste krijgt nu een nieuwe naam "Colours" maar past die wel. Sjoerd Keijzer vindt dat je die vraag beter online kunt stellen. Owk, hier is hun video, zeg het maar, schieten mag ook!

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies