On Your Mark-campagne van start

Vorig artikel Volgend artikel
On Your Mark-campagne van start

Mitsubishi Motors viert de pan-Europese lancering van de nieuwe Lancer Sportback en de vernieuwde Colt op aparte wijze. In plaats van te wachten tot het publiek de nieuwe modellen komt bekijken, hebben ze de rollen omgedraaid en komen de Lancer Sportback en de vernieuwde Colt naar het publiek toe.

Mitsubishi Motors nodigt deelnemers in Europa uit om markeringen te maken. Als je wilt deelnemen aan de wedstrijd en kans wilt maken op een nieuwe Mitsubishi, moet je een plaats markeren op een interactieve kaart.

Maar wil je een nóg luxere auto winnen, dan moet je een foto of video van je echte Mitsubishi-markering uploaden.

Een aantal juryleden kiezen vervolgens de creatiefste inzendingen, die worden beloond met een Mitsubishi Lancer Sportback of Colt! In totaal worden er zo'n 38 Mitsubishi's weggegeven in 19 Europese landen.

De On Your Mark-campagne draait ook om een ander bekend Japans fenomeen: de extravagante gameshow. Presentator Koichi Koga heet je welkom als ster van een show waarin je vol gas kunt geven in twee games: Colt Curling en Lancer Loop.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies