Woordenboek voor Dialoogmarketing

Vorig artikel Volgend artikel
Woordenboek voor Dialoogmarketing

De DDMA heeft een interactieve woordenboek voor dialoogmarketing gelanceerd op www.dmwoordenboek.nl. Een handig naslagwerk voor marketeers waarin snel en gemakkelijk de betekenis van een DM vakterm kan worden opgezocht.

Door het gebruikte Wiki format kan je ook zelf begrippen toevoegen en bestaande definities wijzigen of aanvullen. De redactie is in handen van "DM goeroe" Max Kooijmans en tekstschrijver en uitgever Dolf Weverink.

De woordenlijst zou eigenlijk opgenomen worden in Max Kooijmans’ boek ‘Meer Respons – 1001 DM tips’, maar wordt nu interactief op het web aangeboden. Kooijmans: “Er is vier jaar aan het woordenboek gewerkt. Maar het lag op de plank. DDMA maakt het woordenboek nu toegankelijk voor alle dialoogmarketeers. Zo blijft het actueel en in ontwikkeling.
 
DDMA directeur Diana Janssen denkt dat het een veelgebruikt naslagwerk zal worden voor alle marketeers: “Een toegankelijk lexicon voor dialoogmarketing is een mooie stap in de ontwikkeling en professionalisering van ons vakgebied.” Ieder jaar zal er door Leporello uitgevers een gedrukte versie van het woordenboek worden uitgegeven. Met daarin een overzicht van alle bijdragen en auteurs van het afgelopen jaar. 

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies