DDMA bestuur lanceert de DM Oeuvreprijs

Vorig artikel Volgend artikel
DDMA bestuur lanceert de DM Oeuvreprijs

Het DDMA bestuur lanceert de DM Oeuvreprijs. De erkenning voor levenswerk. De eerste DM Oeuvreprijs wordt toegekend aan Jay Curry. Curry, bekend auteur, trainer en consultant wordt geëerd vanwege zijn bijdrage aan het vakgebied van Dialoogmarketing. De uitreiking van de DM Oeuvreprijs vindt plaats op 10 juni aanstaande in Hotel New York te Rotterdam.

DDMA voorzitter Tom Kok is trots op deze prijs en de winnaar “Jay Curry is grondlegger van de internationaal befaamde Customer Marketing strategie. Hij ging als een van de eersten aan de slag met CRM en illustreerde het belang van de dialoog in DM. Curry heeft ons vakgebied geherdefinieerd.”

Jay Curry behaalde in de Verenigde Staten een bachelor in de Engelse literatuur en een Master of Science graad. In 1972 kwam hij naar Nederland om McLean Media international op te zetten. Daarna was hij Communicatie Director bij Young & Rubicam en bekleedde hij verschillende functies bij VNU. Sinds 1983 is hij CEO van Jay Curry Associates.

Jay Curry zal de DM Oeuvreprijs op 10 juni aanstaande in ontvangst nemen. De uitreiking vindt plaats in de Balszaal van Hotel New York te Rotterdam en duurt van 17.00 uur tot 18.00 uur. Tijdens de ceremonie zal ook de DM man van 2008 Michel Schaeffer (bol.com) een presentatie geven. De Ceremonie is vrij toegankelijk.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies